Reklamacje

W przypadku, gdy dostarczony towar będzie wadliwy lub wada ujawni się w ciągu 24 miesięcy, możliwe jest złożenie reklamacji.

Reklamację rozpatrzymy bez zbędnej zwłoki i za darmo wyślemy nowy towar. W przypadku, gdy towar tego rodzaju nie będzie już dostępny, klient może wybrać towar zastępczy lub zwrot pieniędzy.

W przypadku, gdy towar jest wadliwy, klientowi przysługuje również prawo do uzyskania zwrotu opłaty pocztowej. Jeśli towar wykazuje wadę już przy dostawie, prosimy o przesłanie nam go wraz z wszystkimi elementami opakowania.

 

Towar można wysłać przesyłką poleconą, należy przy tym zachować dowód nadania.

Oczywiście towar można przesłać poprzez inną firmę świadczącą usługi pocztowe (np Paczka+, Paczka pocztowa, usługi kurierskie itp). W takim przypadku zwrócimy koszty do wysokości przesyłki poleconej z cennika Poczty Polskiej.

O reklamacji prosimy nas wcześniej poinformować wysyłając email na adres: info@sklepkoszul.pl.